Parafia św. Andrzeja Boboli w Lidzbarku Warmińskim

13.00 - z wyjątkiem lipca i sierpnia
18.00 - msza św. z udziałem młodzieży
Spowiedź św.
w czasie każdej mszy św.

Dni powszednie

6.30
7.00 - z wyjątkiem Adwentu
16.30 - I piątek m-ca (oprócz wakacji)
18.00
Spowiedź św. w czasie każdej mszy św.  W I czwartki m-ca od godz. 17.00,   w I piątki miesiąca m-ca od 16.15.

Kancelaria

12 8855 0004 2001 0000 1007 0001

15-20.07.2019 - WAKACYJNY WYJAZD RODZINNY

/assets/Uploads/_resampled/SetRatioSize253189-zakopane-zdjecie.jpg

W poniedziałek o 00:30 wyruszyliśmy na upragniony wyjazd do Zakopanego. Po długiej podróży (14 -godzinnej) z przerwą na wstąpienie do duchowej stolicy Polski na Jasnej Górze dotarliśmy do miejsca naszego zakwaterowania w Zakopanem. Pensjonat "Danielka" to nie tylko miejsce do dobrego wypoczynku, integracji, ale również miła atmosfera i wspaniali gospodarze. Nasz pobyt rozpoczęliśmy od Eucharystii w intencji wszystkich uczestników wyjazdu, a następnie czekał na nas przygotowany przez gospodarzy grill. Radosny śpiew przy akompaniamencie gitary i przepyszne jedzenie zakończyło 1 dzień wyjazdu.
Drugi dzień rozpoczęliśmy od Mszy Św. w Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach. Następnie ruszyliśmy na Gubałówkę od strony Zębu, aby następnie zjechać na Krupówki wyciągiem krzesełkowym. Wieczorem przeszliśmy się na skocznię narciarską- Wielką Krokiew.
Trzeciego dnia wyjechaliśmy na Słowację do Aquaparku - Tatralandia.
Czwartego dnia naszą wędrówkę rozpoczęliśmy od Wierchu Poroniec. Zatrzymaliśmy się na Rusinowej Polanie. Następnie chętne osoby, a tych było dość dużo udało się na Gęsią Szyję. Wierzchołek Gęsiej Szyi - 1489 m n.p.m - to świetny punkt widokowy na polskie i słowackie Tatry Wysokie. Następnie udaliśmy się na Wiktorówki, gdzie w Sanktuarium Matki Boskiej Królowej Gór uczestniczyliśmy w Eucharystii. Tego dnia przeszliśmy ok. 11,5 km. Dość nie dużo, ale bardzo intensywnie. Wieczorem część osób udało się na Krupówki i większa część osób na Chochołowskie Termy. Piątego dnia  po Mszy św. udaliśmy się do Kuźnic, by kolejką linową wjechać na Kasprowy Wierch- szczyt w Tatrach Zachodnich o wysokości 1987 m.n.p.m. Następnie wszyscy zeszliśmy z tego szczytu, odwiedzając po drodze Czarny Staw Gąsienicowy. W nogach ok. 15 km, jednakże patrząc na twarze było ich o wiele więcej. Wieczorem przy akompaniamencie skrzypiec, kontrabasu, gitary i bębna spędziliśmy ostatnie chwile w naszym cudownym miejscu odpoczynku

Wszystko, co dobre, szybko się kończy...
O 6 rano wyruszyliśmy w drogą powrotną do Bartoszyc. Po drodze wstąpiliśmy do Wadowic, gdzie w papieskiej parafii Ofiarowania NMP uczestniczyliśmy w Eucharystii. W tym kościele Karol Wojtyła 20 czerwca 1920 został ochrzczony. Tu również przyjął Pierwszą Komunię Świętą w dniu 25 maja 1929.

Dziękujemy naszym gospodarzom z Pensjonatu "Danielka" za życzliwe przyjęcie i miłą, rodzinną atmosferę! Dziękujemy także naszemu tatrzańskiemu przewodnikowi: Pani Liliannie Kunc-Jasińskiej za te kapitalne wyprawy, oprowadzanie po niebotycznie przepięknych miejscach. A wszędzię nas woził nasz parafianin, nieoceniony kierowca Wiktor Rojek (MaxTrawel- Bartoszyce)
Jesteście wspaniali!

Zapraszamy do bardzo obszernej fotorelacji z naszego cudownego wyjazdu :) Oznaczajcie się, udostępniajcie, niech świat usłyszy o Nas !!! Zapraszajcie znajomych do polubienia naszego profilu :)